اولین تصویر از شاسی بلند جگوار
 


نسخه کانسپت شاسی بلند جگوار،آماده برای سفر به نیویورک(رندر)

نسخه کانسپت شاسی بلند جگوار،آماده برای سفر به نیویورک(رندر)

اما حکایت از این قرار است که جگوار قصد دارد اول یک نمونه کانسپت از شاسی بلند خودش را در نمایشگاه فرانکفورت این آینده به نمایش بگذارد که گویی به دام جاسوسان افتاده است.

مانند تمام خودروهای جگوار،این خودرو هم موقع تست از استتار مخصوص جگوار بهره می‌برد.با مشاهده تصویر و دیدن شیب سقف و درب صندوق عقب متوجه می‌شویم که جگوار سعی کرده است این شاسی بلند را شبیه به مدل‌های کوپه و اسپرت خودش کند.منابعی که این شاسی بلند را دیده‌اند به آن لقب خیره کننده داده‌اند اما فعلاً با دیدن یک تصویر نمی‌توان در مورد آن تصمیم گیری کرد.

تصویر جاسوسی

تصویر جاسوسی

قیمت این خودرو از حدود 31 هزار پوند برای مدل دیفرانسیل عقب آغاز می‌شود اما خریداران می‌توانند گزینه تمام چرخ متحرک هم سفارش دهند.

طبق گزارش مجله اتوکار انگلیس،این گربه وحشی با موتور های جدید بنزینی و دیزلی Hotfire عرضه خواهد شد که می‌توان به دو موتور توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی و V6s دیزلی اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 13040
بازدید کل : 462754
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2